2011. július 6., szerda

Bodyline





















Piros Separate

  • Blúz( erről elfelejtettem képet feltenni, de bárki ha szeretné lefotózom és felrakom)
  • Szoknya
  • Mellény

    1x volt hordva, egyetlen hibája, hogy az utolsó gombja a mellénynek egyszer lejött, de rögtön visszaragasztottam és azóta tartja magát

    Méret: A képen található:
    Ár: 9400 ft 






Bodyline





















Ez egy félig bodyline és félig átalakított szoknya. Kinőttem derékben ezért felbontattuk és új magasított derék lett rávarrva. ( hátulja ilyen gombos megoldású)
Ár: 4400 ft


Offbrand Blúzok


















Méret: L (a címke szerint, de szerintem M-esnek is jó)
Ár: 950 ft


















Méret: S
Ár: 800 ft


Táska

















Viszonylag kisebb méretű, de pénztárca, mobil, zsebkendő, iratok nyugodtan elférnek benne.
Ár: 1500 ft

Hajpánt, Bodyline




















Egyszer sem hordva
Ár: 450 ft



Érdeklődni lehet kommentben, emailen (  eclair@indamail.hu  ), msn-en, facebookon. 
Budapesten személyesen is átvehetők, illetve fel is tudom adni, de a postaköltséget mindenki magának állja. 

8 megjegyzés:

  1. Az első nagyon-nagyon tetszik, kár hogy kicsi rám T_T ...

    VálaszTörlés
  2. Szia! A Separete-nek mennyire gumis a dereka? Tehát nem csak 57 cm-s derekú emberekre jó? Ha nyúlik, akkor van rá lehetőség, hogy felpróbáljam valahogy? : )

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én Ely és Lyona ismerőse vagyok, és engem is a piros separate érdekelne.
    Ha nem kelne el az előttem kommentelőknek, akkor én is megnézném, ha szabad. :3
    El tudsz érni a warwinds.mew kukac gmail.com e-mail címen.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg, elérhetőség :D! Fáradok, na :D. Az én e-mailem: cchan.jellybear@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Bocsi, hogy beleszólok, de szerintem ami a képen van, azok a modell méretei és nem a ruháé! ;)
    ~ bocsi a zavarásért.^^ ~
    szia!

    VálaszTörlés
  6. Cchan: küldtem emailt.
    Ibu: Rögtön szólok, ha esetleg felszabadul a separate :).
    Reichi: igazad van tényleg azok a modell méretei XD... így jár az ember, ha nem olvassa el rendesen mi van a képre ráírva.

    VálaszTörlés
  7. Szi erdeklodnek az elol levo ruhara lehet hogy megvennem toled de csak augusztusban mert akkor kapok fizetest ugye tudnal verni? :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Én még csak kezdő lolita vagyok és még csak egy lolis szoknyám van. Az a cseresznye alakú tatyó nagyon jól néz ki, bár úgyse illene a szoknyámhoz. :( Lesz itt valamikor új poszt?

    VálaszTörlés